سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا لمینت متحرک دندان را داروخانه ها نیست اصفهان تهران کرج

مسواک خود را به طور منظم هر ماه تعویض کنید

    نظر

اگر بعد از خوردن غذا یا قهوه بسیار سرد بین دندان های خود لکه های سفید مشاهده کردید، ممکن است بهداشت دهان و دندان شما ضعیف باشد. معاینه می‌تواند دندان‌ها و لثه‌های شما را ارزیابی کند، وجود پلاک را بررسی کند و سلامت دندان‌های شما را با برنامه‌ای برای سلامت دندان با دندانپزشکتان بررسی کند. یک معاینه منظم سلامت یا برنامه بهداشت دهان و دندان می تواند این علائم را درمان کند و از عوارض بیماری هایی مانند پوسیدگی دندان و بیماری لثه جلوگیری کند. اگر لکه های سفید روی دندان های خود دارید، آنها را به طور موقت با یک پاک کننده ملایم مانند مسواک دستی از بین ببرید. اگر لکه از بین نرود، ممکن است دندانپزشک شما یک برنامه درمانی را توصیه کند. این برنامه ها در داروخانه ها و مطب پزشکان موجود است.

 

 

 مسواک خود را به طور منظم هر ماه تعویض کنید

 

 

 مسواک خود را به طور منظم هر ماه تعویض کنید :

 

در صورت وجود هرگونه خطر آسیب دندان، از جمله حفره ها و حفره ها، مراجعه منظم به دندانپزشک برای حفظ بهداشت دهان و دندان توصیه می شود. مسواک خود را به طور منظم هر ماه تعویض کنید. این به شما این امکان را می دهد که دندان های خود را به طور کامل تمیز کنید. دندان های خود را به طور مرتب چک کنید، زیرا اگر دندان های خود را به درستی مسواک نزنید، مسواک زدن ممکن است سخت باشد. مسواک زدن منظم و کامل همچنین می تواند دندان های شما را برای جلوگیری از پوسیدگی های بعدی آماده کند. اگر روز شلوغی داشته اید و مرتباً مسواک نمی زنید یا مسواک نمی زنید، به دندانپزشک مراجعه کنید. دندانپزشک شما در مورد سایر مشکلات به شما می گوید تا راه حلی برای درمان پیدا شود.

 

 

خمیر دندان حاوی فلوراید بزنید

 

خمیر دندان حاوی فلوراید بزنید :

 

اگر دندانی را به دلیل فرسایش یا عفونت از دست داده اید، می توانید از خمیر دندان حاوی فلوراید برای جلوگیری از پوسیدگی دندان استفاده کنید. اگر دندان از دست رفته دارید، دهانشویه معمولی می تواند دهان شما را تمیز کرده و باکتری ها را از بین ببرد. شما می توانید با روش های دیگر دندان های خود را به مرور زمان سفید کنید، مگر اینکه مینای دندان شما قبلا نازک شده باشد و نیاز به استفاده از محصولات سفید کننده دندان داشته باشید که مواد موثره را در دندان های شما آزاد می کنند. سفید کردن دندان را می توان در خانه انجام داد. در اینجا چند دستورالعمل برای افرادی که نیاز به سفید کردن دندان های خود در خانه دارند، آورده شده است. عوامل سفید کننده دندان عبارتند از: پراکسید، اسید کلریدریک، پراکسید هیدروژن، اسید تری کلرواستیک، هیدروکسید سدیم و هیدروکسید سدیم.

 

مسواک خود را به طور منظم هر ماه تعویض کنید

 

 

برای رفع زردی دندان چیکار کنیم :

 

مسواک خود را با خمیردندان حاوی فلوراید جایگزین کنید. خمیر دندان به دندان ها کمک می کند تا ذرات بزرگ باکتری، اسیدها و سایر محصولات باقیمانده را از بین ببرند. خمیر دندان سفید کننده ای که به اندازه کافی برای از بین بردن باکتری ها و میکروب ها موثر نباشد، باعث ایجاد لکه های سفید روی دندان های شما می شود. روش دوم: در یک کاسه یا سطل بزرگ، آب لیمو و نمک را در یک لیوان بزرگ بریزید. مسواک خود را در آن فرو ببرید. دندان های خود را تا زمانی که کاملا شسته شوند مسواک بزنید. مقداری آب لیمو یا نمک را از یک کاسه بردارید و دندان های خود را مسواک بزنید. از یک مسواک نرم برای مسواک زدن به آرامی و با احتیاط دندان های خود را در حرکات دایره ای جلو و عقب استفاده کنید.

 

 

 

جمع بندی :

 

از دست دادن مینای دندان می تواند منجر به عفونت و زخم شدن دندان شود. دندانپزشک به آرامی دندان را روی ورقه فلزی فشار می دهد تا از رشد باکتری جلوگیری کند. سپس دندانپزشک فلوراید را به دندان تزریق می کند. پس از تزریق ژل به دندان برای ترمیم آن، دندانپزشک ممکن است به طور موقت آن را با یک رزین جایگزین کند تا دندان نرم‌تر شود و مینای دندان نسبت به مینای طبیعی دندان سخت‌تر شود. در برخی موارد این روش باعث استحکام و مقاومت بیشتر دندان ها می شود. پس از یک یا دو روز، دندان ها شروع به سفت شدن و ساییدگی می کنند و باید چندین بار با خمیر دندان حاوی فلوراید فلورایده شوند.