سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا لمینت متحرک دندان را داروخانه ها نیست اصفهان تهران کرج

معرفی 3 مدل برچسب تاتو موقت همراه با آموزش و طرفند های تاتو زدن

    نظر

برچسب تاتو موقت زنانه کجا بخریم بدون شک اینجا بهترین برچسب تاتو موقت بخرید  خال کوبی موقت مردانه مردانه آستین ضد آب مردانه تقلبی جنگجو تاتو تابلوچسبها گرگ شیر ببر کامل بزرگ زنان پا گل رز خال کوبی موقت خال کوبی حیوانات بزرگسالان 8 برگ خال کوبی موقت توتم قبیله ای در بسته چاپ شده با جوهرهای غیر سمی. دوستان شما فکر می کنند شما یک خال کوبی جدید کرده اید! سرگرمی عالی برای مهمانی ها ، موارد خاص و همچنین آزمایش اینکه یک خال کوبی واقعی چگونه به نظر می رسد.

 

با برچسب تاتو موقت دیگر نگران هزینه های سنگین نباشید :

اگر می خواستید خال کوبی کنید اما نگران درد و هزینه آن هستید ، اکنون فرصت شماست! این برچسب ها را در چند ثانیه استفاده کنید و هیچ کس باور نخواهد کرد که مورد درست نیست.این به تعداد دوش گرفتن و هر چند وقت انجام خال کوبی با آب و صابون بستگی دارد. شما با استفاده از برچسب تاتو موقت میتوانید هر وقت که عشقتان کشید تاتو بزنید در 10-20 ثانیه استفاده از آن فقط با آب آسان است و با مالیدن الکل ، روغن بدن و زیتون روغن از بین می رود.آنها را روز یا شب بپوشید و بلافاصله آنها را عوض کنید! مناسب برای لباس  سالن بدنسازی ، مهمانی ، مهمانی پانک ، جلسه عکس سالن خال کوبی ، باشگاه ، کارناوال ، سفر ، عروسی ، رقص ، شنا در ساحل ، جشنواره ها ، تعطیلات ، کنسرت ها ، استخر ، ساحل ، لباس های فانتزی ، جشنواره موسیقی ، مجردی مهمانی ها و موارد دیگر


نکاتی در مورد خال کوبی موقت


بگذارید خودتان براق شوید! هیچ چیزی بیانگر سبک فردی شما و همچنین خال کوبی فلش از TINKD نیست! با یک خال کوبی موقت ، بدن خود را با یک اثر هنری کوچک رنگی که باعث درخشش پوست شما می شود ، می آراشید. شما بدون داشتن پیمانی برای ابدیت ، از همه لذت های یک خال کوبی چسبنده لذت می برید. خال کوبی های جعلی ما بخشی از بدن را به انتخاب شما برای 3-4 روز تزئین می کنند ، بنابراین زمان کافی برای نشان دادن خال کوبی چسب شما است.در هنرمند خال کوبی شما بین کتابهای ضخیم پیمایش می کنید تا الگویی برای خال کوبی خود انتخاب کنید - با ما این کار را راحت تر می کنید. به جستجوی دسته های خال کوبی یکبار مصرف ما بپردازید و جهان های مضمونی را کشف کنید که نمی توانستید خود را در تنوع آنها تصور کنید! از boho vibes تا رویاهای زمستانی گرفته تا خنک بودن هیپستر. خال کوبی های چوبی که با دقت طراحی شده اند می توانند از نظر نقوش به همان اندازه خال کوبی های واقعی پیچیده باشند. در دنیای برچسب های خال کوبی هیچ چیز وجود ندارد. برگهای گرمسیری سبز ، بیانیه های کوچک و سایر خال کوبی های موقت و اصیل و برجسته برای چسبیدن. نقش و نگارهای دقیق حشرات که می توانند لرزشی از پشت خالکوبی شده به ناظر حیرت زده ایجاد کنند. قلب های دخترانه ای که به نظر می رسد حتی بدون ظاهر خال کوبی فلزی تقریباً می درخشند. خالکوبی برای مادربزرگ ، خواهر ، پسر - خال کوبی موقت برای همه!کمی دوره سقوط در خال کوبی های ثابت را دوست دارید؟ قبل از استفاده از برچسب خال کوبی ، از تمیز و خشک بودن پوست خود اطمینان حاصل کنید. ابتدا فیلم محافظ را از کل ورق خال کوبی یا خال کوبی جداگانه جدا کنید. خال کوبی های موقت ما به صورت اختیاری در نقوش مختلف از دریایی و حروف تا عروسی موجود است. Tattoo Flash (نقوش رو به پایین) را به خوبی روی ناحیه پوستی مورد نظر فشار دهید. سپس کاغذ پشت تاتو را به طور موقت با پارچه مرطوب کنید. بعد از 30 ثانیه ، کاغذ تاتو چسب را با دقت جدا کنید. بگذارید خال کوبی های موقت به خوبی خشک شوند و لک نزنید. نکته نهایی: مهر و موم شده با گچ اسپری ، ماندگاری خال کوبی ها حتی بیشتر است. اگر می خواهید خال کوبی یکبار مصرف مورد علاقه خود را پاک کنید ، کرم ، روغن پوست یا پاک کننده آرایش چشم چشمی بهترین دوستان شما هستند! نگران نباشید ، آن را روی خال کوبی قابل شستشو بمالید و خال کوبی ساختگی آنچه را که نامش وعده داده است انجام دهد.

 


برچسب تاتو موقت بنفش رنگی زنانه


برچسب های تاتو موقت بنفش دخترانه 

محصولات اصلی ما انواع برچسب ها ، برچسب های وینیل برچسب های کاغذی برچسب های اتومبیل برچسب های پنجره ، برچسب های اپوکسی و برچسب های خال کوبی هستند.

تمام جزئیات برچسب را می توان سفارشی کرد ، اگر سوالی دارید با ما تماس بگیرید.


     تیانژشماره مدل:      برچسب -01

نوع:      برچسب وینیل

سبک:      برچسب تزئینی

نام محصول:

     برچسب تاتو موقت سفارشی

مواد:      سازگار با محیط زیست PVC / وینیل

رنگ:      4 چاپ رنگی / پنتون

ویژگی:      مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش


برچسب تاتو موقت رنگی زنانه


مشخصات محصول تاتو های جذاب 2021

دسته بندی ها

شوپی

لوازم جانبی مد

گوشواره

پلاگین مورچه


آموزش تاتو موقت در خانه


قیمت ذکر شده برای 30 عدد یا 30 قطعه برچسب خال کوبی است که در عکس دیده می شود

موقتی است

چه مدت طول می کشد؟ == & gt؛ بسته به استفاده و مراقبت ، همچنین صابونی که هنگام استحمام استفاده می شود. مالش ندهید دوام بیشتری خواهد داشت

انگیزه های زیاد آسان برای استفاده


تاتو موقت گرگ دختر


مشخصات تاتو دختر و گرگ 1400

دسته ها: جواهرات و لوازم جانبی

وزن: 8 گرم

مبدا کالاها: محلی

تابلوهای موقت تاتو - کیفیت برتر

برای سفارش ، لطفا کد خال کوبی مورد نظر را روی یادداشت سفارش بنویسید یا با فروشنده گپ بزنید.

توضیحات محصول:

- اندازه تاتو: 21 سانتی متر در 15 سانتی متر

- خال کوبی ها می توانند تا یک هفته ادامه داشته باشند

- نحوه استفاده از آن بسیار آسان است ، فقط از آب / پارچه مرطوب استفاده کنید

- می توانید تاتو را به دلخواه خود در هر جایی بچسبانید

(به عنوان مثال روی پا ، دست ها ، گردن ، معده ، ران ها و غیره)

- بسیار مناسب برای استفاده در رویدادهای مختلف ، جلسات عکس ، و غیره ،

- همچنین می تواند به بدنه موتور ، گیتار و سایر موارد متصل شود




نحوه استفاده از تاتو موقت


طبق دستور هیچ مورد نقصی ندارد و پاسخ و تحویل بسیار سریع است 2 عدد تابلوچسبهای خال کوبی درخشان کارتونی خال کوبی های موقت


فروشنده برچسب تاتو موقت مردانه زنانه پسرانه : فروشنده ، اما این اجباری نیست. برای رسیدن به مهلت لغو ، کافی است که قبل از انقضا مدت انصراف ، اخطار خود را مبنی بر اینکه از حق لغو خود استفاده می کنید ، ارسال کنید. عواقب لغو اگر این قرارداد را لغو کنید ، ما تمام پرداخت هایی را که از شما دریافت کرده ایم ، از جمله هزینه های تحویل (به استثنای هزینه های اضافی ناشی از این که شما از نوع دیگری از تحویل استفاده می کنید ، غیر از هزینه تحویل) به شما می دهیم ارزانترین تحویل استاندارد ارائه شده توسط ما) ، تا فوراً و حداکثر ظرف مدت چهارده روز از روزی که اخطار لغو این قرارداد را دریافت کردیم ، بازپرداخت شود. برای این بازپرداخت ، ما از همان روش پرداختی استفاده خواهیم کرد که شما برای معامله اصلی استفاده کرده اید ، مگر اینکه مورد دیگری صریحاً با شما توافق شده باشد. به هیچ وجه هزینه ای برای این بازپرداخت از شما دریافت نمی شود. ما می توانیم از بازپرداخت خودداری کنیم تا زمانی که کالا را پس بگیریم یا تا زمانی که شما شواهدی مبنی بر ارسال کالا به عقب ارائه ندهید ، هر کدام از آنها زودتر باشد. ما می توانیم از بازپرداخت خودداری کنیم تا زمانی که کالا را پس بگیریم یا تا زمانی که شما شواهدی مبنی بر ارسال کالا به عقب ارائه ندهید ، هر کدام از آنها زودتر باشد. "شما کالاها را بلافاصله و در هر صورت حداکثر چهارده روز از روزی که ما را از لغو این قرارداد با ما مطلع می کنید اگر کالاها را قبل از انقضا the مدت چهارده روز منقضی کنید ، مهلت مقرر رعایت می شود. " شما هزینه های مستقیم بازگرداندن کالا را متحمل می شوید. در صورتی که این ضرر در ارزش ناشی از جابجایی کالاهایی باشد که برای بررسی ماهیت ، خصوصیات و عملکرد کالا ضروری نیست ، باید هزینه هرگونه ضرر در ارزش کالا را پرداخت کنید. فرم لغو نمونه (اگر می خواهید قرارداد را لغو کنید ، لطفاً این فرم را پر کنید و دوباره ارسال کنید.) 

 

 خریداران برچسب تاتو موقت می توانند ظرف 7 روز از دریافت اقلام ، موارد را برای بازپرداخت بازگردانند. خریدار باید هزینه های برگشت را متحمل شود. اقلام باید در همان شرایطی که تحویل داده شده است برگردانده شوند.    خریداران می توانند اقلام را برای بازپرداخت در صورت عدم توصیف یا نقص کیفی در مدت 7 روز از روز دریافت کالا ، پس دهند. خریدار موظف است هزینه برگشت را که به شرایط اقلام دریافتی بستگی دارد ، متحمل شود.