سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا لمینت متحرک دندان را داروخانه ها نیست اصفهان تهران کرج

آموزش تاتو زدن خالکوبی با تاتو کردن با اسپری ایزی تتو 2020

آموزش تاتو زدن خالکوبی با تاتو کردن با اسپری ایزی تتو 2020

 

آموزش طراحی تاتو موقت با اسپری ایزی تاتو شامل چند مرحله کلیدی می‌باشد که در ادامه به توضیح آن می‌پردازیم.

  • مرحله اول: قبل از انجام تاتو حتما سطح زیر کار را از هرگونه آلودگی و چربی (با آب و صابون) پاک نمائید. این کار به ماندگاری بهتر طرح شما کمک میکند.
  • مرحله دوم: طرح مورد نظر خود را در سایز و اندازه دلخواه چاپ کرده و سپس همانطور که در تصویر شماره 1مشاهده می‌کنید، آن را از داخل کاغذ A4 برش داده و جدا نمائید.
  • مرحله سوم: مطابق با تصویر شماره 2 محلول تاتو موقت را بر روی پوست هر قسمتی از بدن خود که می‌خواهید اسپری کرده طرح را به شیوه‌ای که مشاهده می‌کنید به آرامی بر روی آن قرار دهید.
  • مرحله چهارم: پس از قرار دادن طرح بر روی پوست که برروی آن اسپری نموده‌اید، مانند تصویر شماره 3 چند ثانیه دستان خود را بر روی فشار دهید تا محلول اسپری شده، جوهر طرح را به خوبی بر روی پوست شما منتقل کرده و طرح به خوبی تاتو شود.
  • مرحله پنجم: پس از گذشت چند ثانیه طرح را به شیوه‌ای که در تصویر شماره 4 مشاهده می‎کنید، آرام آرام از روی پوست خود جدا نمائید. طرح مورد نظر شما در کمتر از یک دقیقه بر روی پوستتان تاتو خواهد شد.
  • نتیجه: همانگونه که در تصویر شماره 5 مشاهده میکنید، طرح مورد نظر شما به خوبی در کمترین زمان ممکن، بدون هیچ گونه آلودگی و تبحر خاصی در این زمینه، بر روی پوست شما تاتو گردیده است.

 

بیشتر بخوانید معرفی 3 مدل برچسب تاتو موقت همراه با آموزش و طرفند های تاتو زدن

 

 

 

 

 

 

 

 


 

آموزش پاک کردن تاتو موقت با اسپری ایزی تاتو

– برای پاک کردن طرح‌های تاتو شده فقط کافیست مقداری از محلول را بر روی آن اسپری و سپس براحتی طرح تاتو شده را پاک نمائید.

– توجه داشته باشید در صورت تعریق بیش از اندازه‌ی پوست و یا کشیده شدن لباس و دست، طرح تاتو شده کیفیت خود را از دست خواهد داد.